我記得好像是我國中最愛的一首西洋歌

富於幻想的音樂

 

 

Breathless 中文歌詞翻譯:

Go on , go on
繼續吧,繼續吧

Leave me breathless
讓我激情燃燒

Come on
來吧

The daylight's fading slowly
夜幕降臨

The time with you is standing still
時間停留在和你在一起的時光

I'm waiting for you only
我在等著你

The slightest touch and I feel weak
輕撫我而感到臉紅心跳

I can not lie
我不能口是心非

From you I can not hide
我無法對你偽裝

I'm losing will to try
我失去嘗試的意願

Can't hide it
無法偽裝自己情意

Can't fight it
無法抗拒自己愛意

So go on , go on
所以來吧,繼續

Come on , leave me breathless
讓我激情燃燒

Tempt me , tease me
誘惑我,挑逗我

Till I can't deny this
直到我無法抵抗

Loving feeling
愛的感覺

Let me long for your kiss
使我渴望你的親吻

Go on , go on
繼續吧,繼續吧

Yeah , come on
來吧


arrow
arrow
    文章標籤
    The Corrs 可兒家族
    全站熱搜

    Brian 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()